December 22, 2013

Holiday Gifts for Her

7 comments:

  1. Ooehh leuke selectie!! Flowerbomb is een van mijn favoriete parfums (gebruik hem echt al jaren), Model Kitchen staat sowieso op mijn verlanglijstje (Go César!!:p), die headphones zou ik ook wel willen en dat leren jasje is erruugggg mooi:) Over het boek van ALexa Chung heb ik gehoord dat het niet zo top is, dus dan zou ik voor dat van Dior gaan :)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. This is just perfect holday gift set. And I have to say, that I love Victor & Rolf Flowerbomb. My favorite perfume. <3

    ReplyDelete
  3. Certainly wouldn't mind any of there items, especially that tote bag and leather jacket! xx

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor je lieve comment op mijn blog! Wat een leuke gift list. It van Alexa Chung staat op mijn wishlist;)

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I always wanted to have a watch like this...maybe next year...hope you had a great couple of days!

    http://jezzdallasmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment!